Αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών στα δημόσια Δημοτικά σχολεία, των οποίων η Ελληνική γλώσσα δεν είναι η μητρική ή δεν την γνωρίζουν καν. Οι δάσκαλοι παραπονιούνται, με το δίκιο τους πολλές φορές, ότι η παρουσία των μαθητών αυτών δυσκολεύει το έργο τους, καθώς δεν μπορούν να συμβαδίζουν με την υπόλοιπη τάξη, ενώ ταυτόχρονα είναι απείθαρχοι.
Δάσκαλε που δίδασκες, νόμιζες ότι το σχολικό περιβάλλον μένει ανεπηρέαστο από το κοινωνικό? Είπαμε, ζούμε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και της πολυπολιτισμικότητας και δυστυχώς δεν μπορεί μια ξένη γλώσσα, όπως η Ελληνική, να φυτευτεί στα κεφάλια των παιδιών εν μια νυχτί! Ακόμα και οι ΖΕΠ χρειάστηκαν 2-3 χρόνια για δείξουν αποτελέσματα. Επιτέλους, μην διαιωνίζεται κι εσείς την προκατάληψη και ετικετοποίηση αυτών των παιδιών. Αν υπάρχει μια ελπίδα για την ειρηνική συμβίωση σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, είναι αυτά τα παιδιά. Αλοίμονο αν μάθουν να θεωρούν τους εαυτούς τους ξένους.
Δάσκαλε που δίδασκες, νόμιζες ότι το σχολικό περιβάλλον μένει ανεπηρέαστο από το κοινωνικό? Είπαμε, ζούμε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και της πολυπολιτισμικότητας και δυστυχώς δεν μπορεί μια ξένη γλώσσα, όπως η Ελληνική, να φυτευτεί στα κεφάλια των παιδιών εν μια νυχτί! Ακόμα και οι ΖΕΠ χρειάστηκαν 2-3 χρόνια για δείξουν αποτελέσματα. Επιτέλους, μην διαιωνίζεται κι εσείς την προκατάληψη και ετικετοποίηση αυτών των παιδιών. Αν υπάρχει μια ελπίδα για την ειρηνική συμβίωση σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, είναι αυτά τα παιδιά. Αλοίμονο αν μάθουν να θεωρούν τους εαυτούς τους ξένους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου